Wednesday 11 January 2012

Program Belia 1 Malaysia bersama pelajar Antarabangsa UNITEN

Satu program yang melibatkan pelajar - pelajar antarabangsa dari sebuah ipts telah di adakan dengan berb agai aktiviti termasuk aktiviti lasak siang dan malam . Program ini telah di sertai hampir 100 orang pelajar dari pelbagai negara yang di bawa oleh UNITEN dan telah mengikuti semua aktiviti yang di kendalikan oleh Kafu Training Ent .

 Antara aktiviti kembara yang di jalankan pada sebelah petang yang di sertai oleh pelajar - pelajar ini.

 Program yang hanya di sertai oleh 6 orang pelajar perempuan di dalam kumpulan pelajar lelaki yang hampir 100 orang. Tetap ceria walaupun agak kepenatan mendaki bukit yang curam dan melalui beberapa kawasan yang mencabar.

Di antara aksi - aksi ketua pelajar yang merangkap ketua program yang di lantik , sentiasa ceria walaupun kepenatan dalam aktiviti kembara lasak yang di sertai .
Di antara aksi - aksi pelajar antarabangsa di dalam aktiviti lasak merentas kawasan berhalangan  yang mencabar tahap fizikal dan mental pelajar yang menyertainya.



 Aksi - aksi pelajar - pelajar perempuan yang sentiasa ceria melalui halangan - halangan yang tersedia .

 Selepas penat melalui beberapa kawasan yang berhalangan , pelajar - pelajar terpaksa mendaki bukit pula untuk pulang ke kawasan kem .
Majlis perpisahan di serikan lagi oleh majlis penyampaian sijil kepada pelajar dan penyampaian hadiah . Kafu Training Ent juga telah di berikan penghargaan oleh pihak UNITEN di dalam menjalankan program mereka yang berlansung selama 2 hari 1 malam bertempat di Kingfisher Adventures Hulu Langat , Selangor Darul Ehsan . Terima Kasih kami ucapkan kepada yang terlibat dalam menjayakan program tersebut.

No comments:

Post a Comment